هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  تسجيل دخول الاعضاءتسجيل دخول الاعضاء  

بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......

جاك عاطف دهب
caps2009
لولو دندشه
nana
nana_nana
عبود
سبوحة
اميرة الاساطير
hada ana
yoyo`
Alejandro
15 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Alejandro
No Love No Life
No Love No Life
Alejandro

ذكر

بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... Empty
مُساهمةموضوع: بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......   بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... I_icon_minitimeالأحد فبراير 24, 2008 8:36 pm

بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... 8bf1a63e47

بناااااااات بدكن تعرفو ليش الشباب منقهرين منا ....
انا بقلكن....

اثبتت احصائيات على مستوى العالم أن نسبة الذكاء عند البنات...تزيد مية مره عند الشباب....

وأن سرعة بديهتنا....تفوق بديهتهم ألف مره... ولذلك يشعرون بالغيرة الشديدة منا نحن معشر البنات.....

ولاننسى ان جمال البنت له دور كبير وفعال في تحطيم شعور الولد بالثقة بالنفس....

أضيفي إلى ذلك.... دلع البنات لايوازية دلع....

الكل في البيت يدلعها.... الام والاب والجد والجده بس الولد ياحراااااام .....

يموت ومافي حدا يدلعه

طبعا هذا ادى الى تعقدهم وخلاهم يقلدون البنات [img:c847]http://forum.h-shrqia.com/images/smilies/36_11_6[1].gif[/img:c847]
بتلاقي كل واحد منهم مطول شعرو.... ومفتخر فيه..

وتطويل الشعر ....هذا نابع من الحقد اللي في قلبهم علينا

مشان يعني مانصير أحسن منهم في الشعر....

بس شعرنا وين... وشعرهم وين.... اصلا مافي مقارنه ....

الله خلق و فرق

[img:c847]http://forum.h-shrqia.com/images/smilies/36_11_6[1].gif[/img:c847][img:c847]http://forum.h-shrqia.com/images/smilies/36_11_6[1].gif[/img:c847][img:c847]http://forum.h-shrqia.com/images/smilies/36_11_6[1].gif[/img:c847]

[img:c847]http://forum.h-shrqia.com/images/smilies/36_11_6[1].gif[/img:c847][img:c847]http://forum.h-shrqia.com/images/smilies/36_11_6[1].gif[/img:c847]

[img:c847]http://forum.h-shrqia.com/images/smilies/36_11_6[1].gif[/img:c847]
https://endo4.yoo7.com
yoyo`
..
..

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......   بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... I_icon_minitimeالأربعاء مارس 12, 2008 5:32 pm

هههههههه والله الموضوع بجد يجنن واحسن علشان مفيش حد بيدلعهم

هههههه انا بهزر يا شبااب اوعو تزعلو مني
نيس توبك
Alejandro
No Love No Life
No Love No Life
Alejandro

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......   بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... I_icon_minitimeالجمعة مارس 21, 2008 10:16 pm

بيدلعهم ههههههه لا ده مش سبب رئيسى يا يويو
https://endo4.yoo7.com
hada ana
..
..
hada ana

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......   بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... I_icon_minitimeالإثنين مارس 31, 2008 1:56 pm

أنا أتحداكي و أتحذى أي مرأة في الكون أن تقهرني و أن ترضخني لها و أتحذك أنك أذكى مني و على فكر إن كان عدلع فأنا المدلل في بتنا مع إني لي أختان أكيد أنت مغرورة
أرجوكي سامحيني عللى ما قلت و لا تعتبريها شتيمة هذا مجرد رد
اميرة الاساطير
..
..
اميرة الاساطير

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......   بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 15, 2008 7:59 pm

لا شباب من غير غرور ولا شيئ لا فرق بين الشاب والبنت ابدا الله خلقنا من الطينة يعني ليش نقول هذا احسن او اذكي علي فكرة ش كل البنات ذكية ولا كل شباب اغبياء كل واحد له قذره من الذكاء والغباء
goytvn3
سبوحة
..
..
سبوحة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......   بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... I_icon_minitimeالجمعة يونيو 13, 2008 1:16 am

انا بحس ان البنات افضل من الشباب في شي واحد
الشباب عندهم شوية قسيه يقلبهم عشكرا البنت كتير طيوبين
وبخافوا من كل شي وفي قلبهم حنيه مو متل بعض الشباب
مرسي وتقبلوا مروري
http://tasabeeh14.yoo7.com/
عبود
..
..

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......   بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... I_icon_minitimeالخميس يوليو 03, 2008 6:35 pm

ما في داعي لتعليق علي البنات هم الاساس في المجتمع بس عند بعض البنات بعض الغرور والله يهديهم[/size]
nana_nana
..
..

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......   بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 29, 2008 9:33 pm

اهلا بيك اولا وياريت مش تزعلي
انا عارف انك مغروره جدا بس علي حاجه واحده
ان البنات كلها تفكيرها واحد والهدف واحد يس الفرق بينك وبين واحده
تانيه ممكن تكون ذكيه عنك شويه او العشكرا لكن في النهايه الهدف واحد واكيد انت عارفاه
وانا هقولك جمله حلوه قوي انا سمعتها
ناقصــــــــــــــــــــات عقــــــــــــــل وديــــــــــــــــــــــن
nana_nana
..
..

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......   بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 29, 2008 9:36 pm

goytvn goytvn5 goytvn3 goytvn3 goytvn5 goytvn
nana
..
..

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......   بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 01, 2008 12:42 pm

علي فكرة البنات مش ناقصة عقل ودين وكمان لانها من ادم اخذة ماشي(الكلام ده مش حقيقة).

وكمــــــــان وصلت لمراكز عاليه جداعلي الرجالة
وانتو زعلنيين ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لولو دندشه
..
..
لولو دندشه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......   بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 05, 2008 6:57 pm

هو موضوع حلو اوى للنقاش فيه بس عاوزة اوصلك معلومه يااختى ان البنات حاليا بقت فى غايه الاستهزاء ونادر اوى لو تلاقى الاحترام وفى شباب كتيرة اوى ذكيه وهكذا البنات بس ياريت يكون الذكاء فى العلم والثقافه وحاجه كمان اوعى تفكرى ان البنت لما اهلها يدلعوها ده شىء كويس بل بالعشكرا ممكن ياثر عليها ويخليها انسانه مدلله ولا لها اى قيمه وتكون ذو اخلاق سيئه جدا وذزى ما انتى بتكلمى على الشباب فى تشبيهم بالبنات البنات زيهم بالظبط بقت الالشباب والبنات ميختلفوش عن بعض كتير بس بجد الاحترام قل جدا عند البنات جدا والغرور كويس بش مش فى كل الحالات الغرور كويس لما يكون ثقه بالنفس ولكن مش غرور التكبر والتعال ده طبعا مش كويس بس ياريت البنات تغير اللى فى عقولهم شويه وتفكر صح ومعاكى ان اغلب البنات ذكيه جدا بس ياريت تستخدم ذكائها ده صح................لولو.................
nana
..
..

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......   بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 06, 2008 10:33 am

يا لولو ااااااااازيك
اكيد انتي عارفا احنا في زمن صعب جدا وزي ما في الكويس اكيد في اللي مش كويسين
سواء بنات او ولاد
ربنا قادر انه يحافظ علي ولاده ويحميهم ويحفظهم.
اشكررررررررك كتيرررررررررر
لولو دندشه
..
..
لولو دندشه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......   بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 07, 2008 3:50 pm

حياكى الله يااخت نانا وميرسى لردك عليا بس فعلا الزمن اللى بقينا فيه ده بقى صعب اوى وربنا يحفظنا ويطلعنا منها على خير.......لولو؟.............. goytvn3
caps2009
..
..

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......   بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 28, 2008 5:28 pm

انا شاب مصري عايز موضوع اتكلم فيه مع اي حد واي حد عنده مشكله باذن الله حلها عندي وشكرا وده اميلي nasrmohamede@yahoo.com:d×؛: !@(: @!> goytvn2 goytvn3 goytvn4

جاك عاطف دهب
..
..

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......   بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 08, 2008 5:12 pm

ممكن اتعرف على بنت الزواج منها انا دكتور مخ وعصاب فى جامعة هلبيس بيروت ممكن
جاك عاطف دهب
..
..

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......   بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 09, 2008 10:11 am

ممكن نتعرف على بنت الزواج منها انا الدكتور جاك عاطف دهب من لبنان بيروت ممكن بنت عربية او مصرية الزواج منها
جاك عاطف دهب
..
..

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......   بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 09, 2008 10:20 am

انا طالب الزواج من بنت انا الدكتور جاك عاطف دهب وهيك اميلى jakatef_15@hotmail.com انا من لبنان دكتور مخ وعصاب وعلم نفس انا فاتح الحين اميلى ممكن تضفنى انا بكلمة على الميل
جاك عاطف دهب
..
..

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......   بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 09, 2008 10:27 am

او سمحتو ممكن تردو علية هيك انا طالب الزواج ابنت الحلاال ممكن هيك
لارا
..
..

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......   بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... I_icon_minitimeالإثنين يناير 26, 2009 3:30 pm

الموضوع يجنن كتير goytvn goytvn goytvn goytvn goytvn
tefa
..
..

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......   بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... I_icon_minitimeالخميس مارس 05, 2009 5:38 pm

[{III طيب ممكن نبص بنظرة تانية

عدل سابقا من قبل tefa في الخميس مارس 05, 2009 5:41 pm عدل 1 مرات
tefa
..
..

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......   بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... I_icon_minitimeالخميس مارس 05, 2009 5:40 pm

صدقونى الرجل ازكى
ALI_TAMER
..
..

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......   بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... I_icon_minitimeالخميس مارس 26, 2009 12:24 pm

اسمعو يا بنات ليس البنت وحده مدلعه يوجد شباب ايضن مداعين من ماما وبابا وغيرهم بس مو مثل البنت مدلعه كثير لنى شاب في عنده مسئولية مو مثل البنت كل شيء على الجاهز كل ما تمنى تلقيه goytvn3
احمد الروبى
..
..

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......   بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب....... I_icon_minitimeالإثنين مايو 04, 2009 10:24 am

النساء عامة ناقصات عقل ودين وليس نحن من قلنا هذا ولا تقولى ان البنات اذكى من الشباب فليس هذا مقياس ولا اقول مثل ما قال الاخرين انك مغروره لان هذا رايك ويكاد يكون رايك بمفردك والاختلاف فى الراى لا يفسد للود قضيه اما بالنسبه للدلع فهذا يخصكم فعلا لان ليس من شيم الرجال الدلع لان من سيتحمل المسوليه فى النهايه هو الرجل ولا اظن ان من سيتحمل المسوليه يكون مدلع انا لااشكر فى نفسى اواشكر فى معشر الشباب لان لا يشكر فى نفسه الا ابليس هذا رايى تقبلى مرورى احمد الروبى ؛<×

بنات بدكن تعرفوا ليش الشباب.......
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-